www.farmaciiledona.ro Concurs Farmaciile Dona

Nu am preferinte de a cumpara medicamente dintr-un anume loc sau firma. De curand am fost intr-o farmacie Dona si am primit un pliant cu un concurs. Mi-am facut si un card de fidelitate ca sa pot participa la concurs. Toate bune si frumoase. Ce mai am de facut?
Sa trimit un SMS la numarul de telefon 1733 cu codul Cardului de Fidelitate de la Farmaciile DONA, urmat de virgula si de numarul premiului pe mi-l doresc - fiecarui premiul din concurs este atribuit un numar pe care este in paginile revistei (pliant) Dona. SMS-ul pentru concurs la numarul 1733 are tarif normal.
Durata promotiei: 15 septembrie - 1 decembrie 2012.
Premiile oferite:
-suplimente nutritive de calitate superioara : Egmovit - minerale si oligoelemente; BreastMax;
-termometru Hartmann Thermoval duo scan pentru masurarea temperaturii corporale;
-produse de ingrijire corporala: Pachete cu produse Bioderma;
-pachete cu produse La Roche Posay ce contin Hydraphase Legere si Apa termala 150ml;
-Pharmaceris Keratineum - H - Sampon fortifiant pentru par fragil;
-Pharmaceris A Ultrasensilium - crema de prim-ajutor pentru pielea iritata inrosita;
-Pharmaceris A Lipo - Protect - Crema regeneranta protectoare pentru maini;
-Aqua Medica - lotiune de dus si ulei de baie pentru piele sensibila.
Detalii despre produse in revista DONA Info.

La finalul fiecarei luni din concurs - septembrie, octombrie, noiembrie - se extrag castigatorii. Anuntarea lor va fi facuta prin SMS (vor primi un SMS de confirmare) si pe site-ul www.farmaciiledona.ro

Concurs farmaciile dona 2012 toamna pe www.farmaciiledona.ro/dona-info .

www.farmaciiledona.ro Concurs Farmaciile Dona - comentarii

Anonim spunea...

Acest concurs este o inselatorie;la o faemacie Dona mi s-a spus ca nu au decat rame foto,iar la alta mi s-a spus ca nu au deloc obiectul pe care il doream ,cu toate ca am nr.de puncte necesare,la data de 25ian.

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org