Lush - cosmetice naturale handmade

Cosmetice proaspete, facute manual - asta imi suna bine, daca vreau sa traduc logo-ul celor de la LUSH. Nu e prima data cand ajung la adresa lor virtuala: culori, detalii, calitate, aproape ca "simt" parfumul deodorantelor naturale si al cremelor pentru corp.
De putine ori am vazut ingredientele cosmeticelor descrise ca pe site-ul lor www.lush.ro/ro . Le-am gasit si pe cele organice, naturale, vegan, bio, cat si pe cele de sintetice, necesare uneori in formulele de alcatuire a bijuteriilor Lush.
Am gasit si Catalogul Lush Times (vezi http://www.lush.ro/ro/Catalog-LUSH-Times--s456.html), unde am gasit produse, preturi si ingrediente actuale. Apoi sa vedeti cadouri dragute...
Interesant este ca informatiile de baza despre Lush Fresh Handmade Cosmetics - Romania, mai precis despre compania-mama, nu le-am aflat pe site-ul lor (eu cel putin nu le-am depistat), ci pe buna si batrana Wikipedia. Multam Wiki, din nou!
Asadar, LUSH este o companie cu sediul principal in Dorset, Marea Britanie, si a fost infiintata in anul 1994 de sotii Mark si Mo Constantine. Folosesc fructe, seminte, uleiuri esentiale si petale de flori (dupa cum citesc si pe site-ul romanesc) in produse fabricate manual in ateliere din intreaga lume. Sunt impotriva testarii pe animale. Si inca alte lucruri bune.
Informatia pe care nu am gasit-o este daca printre minunatele cosmetice sunt si vreunele care se fac in Romania, cu ingrediente locale? Tare frumos ar mai fi. Clar ca m-as abona la rujulete, sapunuri si alte delicatese doar de la Lush...
Vizitati, deci, www.lush.ro/ro si www.lush.co.uk/. Multe de citit si de gustat.

Lush - cosmetice naturale handmade - comentarii

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org