www.orasultandretii.ro introdu codul Milka concurs 2012

www.orasultandretii.ro introdu codul Milka, concurs 2012 de introdus codul pe site.
Indrazneste sa o primesti pe vacuta mov in viata ta. Nu trebuie sa-i dai de mancare ci iti da premii instant, premii digitale(ce or fi astea??)
Trimite sau introdu codul pe site www.orasultandretii.ro si prin SMS la 1850 tarif normal. Codul unic se afla in interiorul etichetei promotionale.
Promotia incepe de azi 1 mai si dureaza pana la 15 iulie 2012.

www.orasultandretii.ro introdu codul Milka concurs 2012 - comentarii

Anonim spunea...

imi place ciocolata milka si vacuta si as vrea ca pentru copii sa aiba o surpriza jucarie inauntru cutiei

Anonim spunea...

imi place milka simplu

Anonim spunea...

Super ciocolata... E preferata mea si a familiei mele

Anonim spunea...

Super ciocolata ! E preferata mea

Anonim spunea...

un gust dulce si induiosator

Anonim spunea...

vreau sa castig!!!!!!111

Anonim spunea...

gustul fericirii

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org