Concurs Euclid 2012 etapa 3, subiecte, rezultate

Concurs Euclid 2012 etapa 3, subiecte, rezultate.
Duceti-va direct la sursa pentru a vedea subiectele, rezultatele, numerele norocoase, premiantii
www.concurs-euclid.ro/subiecte/etapa3 respectiv concurs-euclid.ro/rezultate/participanti/etapa3.
Pentru cei cu emotii le dorim bafta pentru data de 5 mai 2012.
Iata centrele unde vor fi afisati participantii si bineinteles rezultatele.

UPDATE REZULTATE FINALE
S-a afisat deja clasamentul final al Concursului National de Matematica Euclid 2012.
Premiile obtinute vor fi acordate in perioada 15 octombrie - 15 noiembrie 2012.
Lista completa a rezultatelor finale pentru toti participantii este la adresa de internet http://www.concurs-euclid.ro/home/finala_clasament .
 Update:
Concurs Euclid 2012 etapa 1 17 noimbrie 2012, subiecte, rezultate
Rezultate :www.concurs-euclid.ro/rezultate/participanti/etapa1
Premianti: www.concurs-euclid.ro/rezultate/premianti/etapa1

Concurs Euclid 2012 etapa 3, subiecte, rezultate - comentarii

Anonim spunea...

Pacat ca sunt cadre didactice care afla subiectele dimineata inaintea inceperii concursului si le comunica la cunoscuti printre care proprii copii.Sau mai grav sunt supraveghetori la clasa unde sunt proprii copii si ii ajuta la rezolvari fara pic de jena.Situatie intalnita chiar la Constanta(Ion Minulescu).
Astfel de aranjamente nu fac altceva decat ca prestigiul concursului sa scada. Pacat!!!!

Anonim spunea...

buna,sunt o fata in clasa a 4-a din jud olt si am luat la euclid etapa a 3-a 2012 98 de puncte si cred ca asta inseamna medalie de aur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

eu am luat la fel

Anonim spunea...

Invatatorii propriilor copii de la clasa ii asista la concurs , sau sotii, sotiile acestora , invatatorii cu care copiii fac pregatire in particular....si in modul acesta apar rezultate de 100 puncte . Nu este corect , deoarece copiii care nu sunt ajutati ajung la punctaj de 96 , 97 puncte cu propiile puteri si sunt depasiti de cei ajutati. Ar trebui ca supraveghetorii sa fie din alte scoli sau profesori care nu au nicio legatura cu acesti copii. Din pacate in felul acesta scade prestigiul concursului . Acest lucru este intalnit la scoala Serban Cioculescu Gesti.

Anonim spunea...

ha eu am luat 100 puncte

Anonim spunea...

Sunt un baietel in clasa 10 si am obtinut 101 puncte.Cred ca insemna ca am valaore!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

la etapa 1 am luat 100 p, la etapa 2 ,100, la etapa 3 ,100 ,la etapa nationala 1000 si sunt pe a 3-a

Anonim spunea...

La Buzau, la clasa aIVa au fost copii care au luat 100 de puncte si 99 de puncte, doar pe munca lor ! Imi pare rau ca aveti astfel de experiente, dar la noi totul s-a organizat foarte corect .

Anonim spunea...

ciudat

Anonim spunea...

Ciudat

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org