www.danonino.ro joaca-te la ferma lui Dino


Pe www.danonino.ro te joci la Ferma lui Dino Nino Danonino. Inveti sa faci branza Danonino si cauta magnetii din pachetele Danonino. Dintre jocuri sunt: Ograda animalelor, Moara animalelor, Fa-ti propriul Danonino si multe alte jocuri. Chiar am jucat jocul cu mulsul vacilor. Fain.

www.danonino.ro joaca-te la ferma lui Dino - comentarii

Anonim spunea...

eu chiar daca am 9 ani inca imi place danonino pentru ca , are multe vitamine

cb spunea...

merge dar merge mai greu,mai incerca

Anonim spunea...

de ce nu merge?

Anonim spunea...

Acest joc ii ajuta pe copii sa descopere farmecul fermelor cu animale si toate importantele lor
Eu am 12 ani si cu toate astea acest joc inca ma farmeca

Anonim spunea...

deloc nu merge dar de ce??

Anonim spunea...

ii fain il ador

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org