Traieste sanatos emisiune Antena2

E mai bine sa previi decat sa te tratezi!
De luni pana vineri, de la ora 15:30 Traieste sanatos emisiune pe Antena 2 unde Simona Balanescu aduce toate informatiile medicale de care ai nevoie. Daca ai pierdut emisiunea poti vedea online toate episoadele integrale pe www.antena2.ro/arhiva/traieste-sanatos

Traieste sanatos emisiune Antena2 - comentarii

Anonim spunea...

Am 48 de ani si merg la doamna doctor Harbuz Miricioiu de mai bine de 3 ani pentru ca este o doctorita cu foarte multa rabdare si intelegere. Sunt din Constanta si reusesc sa imi programez timpul de cateva ori pe an pentru ca vreau sa imi fac periodic cate un peeling si sa imi aranjez ridurile. Sincer, nici vorba de ce se spune mai sus. Am facut interventii si fara sa am bani la mine iar doamna doctor mi-a facut tratamentul fara sa achit atunci, ci doar dupa ce veneam la urmatoarea programare. Adica dupa 6 saptamani. Cine face asta? Pentru mine conteaza. Nu sunt o persoana instarita dar vreau sa am grija cat pot eu de mine. Iar doamna doctor ma ajuta. Am avut chiar reduceri la care nu ma asteptam. Sunt foarte multumita de rezultate! E mai mult decat doctor, e o persoana in fata careia te poti descarca de ce ai pe suflet pentru ca stie sa te asculte si sa iti dea un sfat! E de apreciat!
Cu respect, Elena Manea

Anonim spunea...

Buna seara MA numesc iuliana am si eu o intrebare ,, imi amortesc mainile si am furnicaturi cervicale .Ce ar trebui sa fac?Va multumesc

Anonim spunea...

urmaresc cu interes emisiunea d voastra.as dorii sa discutati intr-o emisiune viitoare despre nodulilocalizati pe corpul uterin. multumesc!

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org