Pungile cu bani Krax,Lays,Star

Campania promotionala de la SC Star Food Gaseste pungile cu RONtaiala prin cele 3 branduri ale s Lays, Star si Krax. Concursul a inceput pe data de 9 ianuarie 2012 cand ati putut gasi primele pungi cu banda promotionala.
Concursul este de unul gaseste bani in punga. Bancnotele care se pot gasi in pungile de Lays, Star sau Krax sunt: 1, 5, 10, 50, 100, 200, 500 lei. Promotie in limita stocurilor disonibile. Unde gasesc pungile, in care dintre magazine cititi regulamentul campaniei epsico.ro marearontaiala.

Pungile cu bani Krax,Lays,Star - comentarii

Mihai spunea...

Eu am gasit 100 de lei intr-o punga de Krax!! Am fost asa de fericit! Cred ca o sa imi cumpar in fiecare zi ca sa mai castig :D

Anonim spunea...

duminica am gasit 1 leu in star pufuleti cu sare iar luni 10 lei in star cascaval , mai incerc sper sa gasesc mai multi :D

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org