Dansul oficial Michel Telo – Ai Se Eu Te Pego

Fa sport cu noul dans oficial Michel Telo – Ai Se Eu Te Pego – VIDEO
Pentru toti cei care vor sa invete pasii si miscarile de dans pentru melodia lui Michel Telo, ‘Ai se eu te pego’, aveti mai jos video tutorial care va poate ajuta.
Dansul oficial Michel Telo – Ai Se Eu Te Pego
Iata si versurile in romana



La naiba, la naiba,
În felul ăsta o să mă omori
Ah, dacă te prind,
Ah, ah, dacă te prin ce-ți mai fac!

Ce bine arăți!
În felul ăsa o să mă omori
Ah, dacă te prind,
Ah, ah, dacă te prin ce-ți mai fac!

Sâmbătă seara la discotecă,
Lumea a început să danseze
Iar pe lângă mine a trecut cea mai frumoasă fată.
Mi-am luat inima-n dinți, și i-am spus:

La naiba, la naiba,
În felul ăsta o să mă omori
Ah, dacă te prind,
Ah, ah, dacă te prin ce-ți mai fac!

Ce bine arăți!
În felul ăsa o să mă omori
Ah, dacă te prind,
Ah, ah, dacă te prin ce-ți maï fac!

Dansul oficial Michel Telo – Ai Se Eu Te Pego - comentarii

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org