Concurs Pepsi 2014 trimite codul de sub capace pe www.promotie.pepsi.ro

Concurs Pepsi 2014 trimite codul de sub capace.
Cand e vorba de campionate mondiale sau europene marele firme de bauturi carbogazoase isi fac reclama.
Cumpara in perioada 15 mai – 30 iunie 2014 orice sticla de Pepsi de 0.5L, 1.25L, 1.75L, 2.25L, 2.5L sau 2,75L si poti castiga instant o doza de Pepsi.
Codul se introduce pe www.pepsi.ro sau trimite-l prin sms la 1882.
poti castiga:
- un fileu pentru tenis de picior / ora
- 5 mingi de fotbal semnate de Gheorghe Hagi / zi
- o masa de fussball / saptamana
Marele premiu: - o excursie de 2 persoane la carnavalul de la RIO 2015
promotia SIMTE RITMUL FOTBALULUI
Te-ai pregatit pentru #Rio? Uita-te sub capacele verzi ale sticlelor Pepsi si inscrie codul prin SMS la 1882 (tarif normal in retelele Orange, Vodafone, Cosmote) sau online pe pe www.promotie.pepsi.ro

Concurs Pepsi 2014 trimite codul de sub capace pe www.promotie.pepsi.ro - comentarii

Anonim spunea...

Stimati DOMNI, am un capac cu inscrisul "ai castigat o doza de pepsi" ; nu a vrut vanzatorul sa-mi ofere castigul! Cum procedez????? sau concursul vostru e o vorba ca a politicienilor romani? Astept raspunsul vostru, degraba, altfel ma voi face auzit pana in America. Telefon de contact 0727338955.

Unknown spunea...

http://promotie.pepsi.ro/assets/media/de-unde-ridic-premiul-instant.pdf

Anonim spunea...

eu nam avut nici o plroblema sa nu-mi dea castigul de sub capacul pepsi sunteti ok .

Anonim spunea...

unde introduc codul

gorea_marius spunea...

unde trimit codul de sub capac

Anonim spunea...

Unde sa scriu codul ca nu gasesc, nu pot sa registrezi

Anonim spunea...

Unde trimit codul pepsi?????

Anonim spunea...

unde imi verific sansele

Anonim spunea...

Eu am strans aproape 20 capace castigatoare si in tot Brasovul nu a avut nimeni disponibilitatea sa-mi ofere acele doze castigate. Deci, ideea este ....sa va fie rusine cu promotiile voastre mincinoase si lipsa de implicare pe care o aveti legata de distribuirea si respectul fatza de consumatoriii fideli Pepsi.

Anonim spunea...

unde scriu codu

Anonim spunea...

sunt ocsko andrei cu salut sa castigi intpodu cod .NE6N66FP sa nr 0,5l www.pepsi .ro rog frumos amunt la mesaj acum
amunt meu judeti .timis nr 137 sat .dragsina cu sc.tissot.srl

Anonim spunea...

la ce adresa trimit codu

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org