Concurs Lay’s 2014 cu Messi pe www.campioniilays.ro poti introduce codul

Concurs Lay’s 2014 cu Messi pe www.campioniilays.ro poti introduce codul
www.campioniilays.ro introdu codul Lay’s 2014
Cauta pungile Lay’s promotionale, inscrie codul promotional de pe punga pe www.campioniilays.ro sau prin SMS la 1828 si poti castiga prin tragere la sorti:
- un gadget Samsung (tableta Galaxy Tab 3 8.0 sau ceas smart Galaxy Gear 2 sau aparat foto smart wi-fi),
- un telefon Samsung Galaxy S5 4G,
-1 x Samsung Smart TV 3D Full HD pe saptamana
Perioada promotionala: 26.05 - 20.07.2014

Concurs Lay’s 2014 cu Messi pe www.campioniilays.ro poti introduce codul - comentarii

sergiu burghelea spunea...

imi place foarte mult fotbalul

sergiu burghelea spunea...

imi place mult cum joaca mesi

sergiu burghelea spunea...

messi e cel mai bun jucator din lume si imi place foarte mult cum joaca

Unknown spunea...

imi place fotbalul

Unknown spunea...

imi place sa joc footbal

niculina spunea...

OK

Anonim spunea...

C1751622511

Anonim spunea...

imi place fotbalul

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org