Concurs Coca-Cola 2013 cu ursi polari

Castiga o familie de ursuleti polari sau o vacanta la Polul Nord! Asta ne promite Coca-Cola ca putem descoperi sub capace in perioada 01 ianuarie 2013 - 25 februarie 2013.
Daca esti amator de coke, bucura-te de bautura ta preferata si uita-te sub capacul oricarei sticle de 0,5 L, l L, 1,5 L, 2 L, 2,5 L, 2x2 L care participa la promotie. Butelcutele cumparate trebuie sa aiba eticheta promotionala cu mesajul campaniei si capacul galben.
Sub capac poti afla codul din 8 caractere cu care participi la concurs.
Te inscrii in concurs astfel:
- trimiti codul prin SMS la numarul 1789 (tarif normal in retelele Orange, Cosmote, Vodafone, Zapp) sau
- te inscrii online pe site-ul Promotie Coke Ursi Polari (la adresa https://cokeursipolari.ro/#/premii), la sectiunea Inscrie-te, unde gasesti formularul de concurs.

Pastreaza capacul pana la sfarsitul promotiei, pentru validarea premiilor.
Daca iti pace iarna, poti sa castigi un urs mare si alb pe ora, o familie de ursuleti polari pe minut sau chiar marele premiu, o excursie la Polul Nord.
Informatii, castigatori sau regulamentul campaniei promotionale le gasesti pe site-ul oficial Promotie Coke Ursi Polari, la adresa https://cokeursipolari.ro/#/premii .

Concurs Coca-Cola 2013 cu ursi polari - comentarii

Anonim spunea...

eu am cistigat familia de ursii polari dar de unde se ridica premiul codul lam dat prin SMS cosmote
am primit si confirmarea

sibiu 1 IAN 2013

Anonim spunea...

Trebuie sa intri pe adresa web pe care ti'au trimis'o ei si sa completezi acel formular cu datele tale.o sa iti vina un colet acasa in 30 de zile lucratoare.

Anonim spunea...

Pe capacul galben ce scrie?

Anonim spunea...

Salut a primit cineva ursuleti?... eu am catigat 4 familii si au trebut 30 de zile si nimic....

Anonim spunea...

astazi mi-au venit ursuletii acasaaaa.
si sunt frumosi

Anonim spunea...

ce marimi au ursuletii ca am castigatsi eu o familie d ursuleti astept sa-i primesc si sunt curioasa

Unknown spunea...

021.528.1789 suna la acest numar daca esti anuntat ca ai castigat si eu am castigat azi familia de ursuleti ;)

Anonim spunea...

Si eu am castigat azi, sunt curioasa ce marime au...

Anonim spunea...

Cand e extragerea finala?

Anonim spunea...

16 cm are cel mai mare usrusulet din familie

Anonim spunea...

la fel si eu am castigat o familie de ursuleti si astept de pe data de 14 februarie

Anonim spunea...

sa anuntat castigatorul cel mare

Anonim spunea...

cine a castigat excursia la polul nord???????

Anonim spunea...

si eu am castigat si au trecut 30 de zile dar nu am primit nimic.....

Anonim spunea...

eu am castigat de pe data e 5 si nimic....

Anonim spunea...

vind familii ursuleti 0746046811

Anonim spunea...

eu am primit ursuletii dupa vreo 35 de zile.

Anonim spunea...

buna seara,in cat timp ajung ursuletii ?

Anonim spunea...

buna .eu am fost anuntata ca am castigat familia de ursuleti in data de 20februarie2013.azi suntem in 22martie2013 si inca nu am primit nimic.astept in continuare familia de ursuleti care este deja revendicata pentru nepotica mea in varsta de 2saptamani.spor la treaba tuturor

Anonim spunea...

greu se misca cu trimiterea de ursuleti , ar trebuii sa ii reclamam la OPC

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org