Codul Rutier 2013 pdf

Codul Rutier se va mofica din 19 ianuarie 2013. Legea nr. 203/2012 pentru modificarea si completarea OUG nr.195/2002 privind circulația pe drumurile publice a fost publicată în Monitorul Oficial nr. 760, din 12 noiembrie 2012, după ce a fost adoptată de deputați la final de octombrie și de senatori în septembrie. Principala modificare se referă la reînnoirea permisului auto care se va face în urma vizitei medicale.Noul codul rutier 2013 este in format pdf. Se poate printa fara probleme.Lasati un mesaj daca doriti in format doc.

Codul Rutier 2013 pdf - comentarii

Anonim spunea...

va rog trimiteti-mi formatul doc. la adresa ayu_tudu@yahoo.com
va multumesc

Unknown spunea...

doresc formatul pdf trimiteti-mi la adresa laura4you17@yahoo.com va multumesc

Anonim spunea...

buna ziua,
as dori si eu codul in format doc pe adresa mony_k_zamfir@yahoo.com
Multumesc !

cb spunea...

Se poate downloada si de aici.

Anonim spunea...

am dori si noi codul rutier 2013 in format doc pe adresa sc_ion_roata@yahoo.com

Anonim spunea...

as dori si eu noul cod rutier 2013 in format doc pe adresa. just_anca_a_girl@yahoo.com multumesc

Anonim spunea...

buna , as dori noul cod rutier 2013 in format doc la adresa: just_anca_a_girl@yahoo.com, va multumesc!

Anonim spunea...

DACA SE POATE IMI TRIMITE SI MIE CINEVA PE ADRESA MOLDO.SEBY@YAHOO.COM

cb spunea...

Noul cod Rutier poate fi downloadat chiar de aici, click pe prezentare,apoi paper view si in coltul din dreapta sus puteti downloada.

Anonim spunea...

va rog trimiteti-mi formatul doc. la adresa
telim4lulu@yahoo.com
va multumesc!

Anonim spunea...

as dori si eu doc si pdf la alexandru@outlook.com . Nu am reusit sa il salvez de pe site, ar fi de apreciat niste instructiuni mai clare. Multumesc

Anonim spunea...

Va rog sa imi trimiteti formatul pdf la sebi.lita@yahoo.com
Multumesc!

Filip spunea...

Buna ziua,
Va rog sa imi trimiteti formularul .doc/.docx la adresa calinfilip@ymail.com
Multumesc anticipat!

mikerux spunea...

se poate si la mihairosian@yahoo.com, va rog?
formatul PDF

Anonim spunea...

Buna ziua.
As dori si eu va rog, daca se poate in format PDF la adresa dozsa.melinda@yahoo.com. Multumesc anticipat.

Anonim spunea...

Am trimis codul la cei care au postat desi se putea downloada de pe ISSUU.

Anonim spunea...

Buna ziua. M-ati ajuta cu formatul Word, daca se mai poate. Adresa: cristel@clicknet.ro.
Multumesc!

Anonim spunea...

Buna ziua as dori si eu Documentul in format pdf sau word (care e disponibil) Multimesc! Adresa sclitz@yahoo.com

Anonim spunea...

Buna ziua,
Doresc si eu codul rutier in format pdf la adresa ana.ivan_ana@yahoo.com
Multumesc!

Anonim spunea...

BUNA

DORESC SI EU CODUL RUTIER IN FORMAT PDF LA ADRESA romica.marius2011@yahoo.ro
MULTUMESC MULT!

Anonim spunea...

Multumim pentru document , doresc si eu in format DOC (word)
adresa de e-mail : arsenescu57@yahoo.com

Anonim spunea...

buna ziua
Doresc si eu codul rutier in format pdf la adresa florin79_ionela@yahoo.com
multumesc anticipat

Anonim spunea...

vreau si eu noul cod. va rog.. pe adresa: butterfly.effect61@yahoo.com

Anonim spunea...

Doresc si eu codul rutier in format pdf la adresa:
sabina.caruntu@yahoo.com
Multumesc!

Anonim spunea...

il vreau si eu plz... marcy_thebest95@yahoo.com

Anonim spunea...

as dori si eu noul cod rutier in format pdf la adresa robert.lacatusu@yahoo.com
va multumesc!

Anonim spunea...

as dori si eu noul cod rutier in format pdf si doc la adresa csfortuna1968@yahoo.com

Anonim spunea...

Imi puteti trimite si mie va rog pe adresa lali_laura2001@yahoo.com in format pdf? Multumesc

Anonim spunea...

va rog trimiteti noul cod ruter si pe adresa pscristi@yahoo.com

alex spunea...

Imi poti trimite si mie va rog pe adresa alexutsup@yahoo.com in format doc si pdf? multumesc

Anonim spunea...

as dori si eu noul cod rutier in format pdf si doc la adresa alexutsup@yahoo.com

Anonim spunea...

Buna ziua, va rog sa-mi trimiteti codul rutier pe adresa music_school87@yahoo.com

Multumesc.

Anonim spunea...

format pdf music_school87@yahoo.com

Unknown spunea...

Salut! Imi puteti trimite noul cod rutier in format PDF la adresa..
cristeamihai888@yahoo.com

Anonim spunea...

Trimis

Unknown spunea...

Salut. As dori si eu acest PDF daca se poate pe adresa dorin.melter@gmail.com

Iti multumesc anticipat.

Anonim spunea...

Salut! Imi puteti trimite noul cod rutier in format PDF la adresa
iurii_pricop@yahoo.com
multam frumos!

Anonim spunea...

Buna ziua,

Va rog sa imi trimiteti noul cod rutier in format .pdf si .doc la adresa ralph.soldan@bauholding.com

Multumesc!

Anonim spunea...

va rog sa mi-l trimiteti in format pdf si doc la adresa blu.candy@yahoo.co.uk va multumesc

Anonim spunea...

va rog sa mi-l trimiteti in format pdf si doc la adresa peterboer1984@yahoo.com va multumesc

Anonim spunea...

As dori si eu formularul pdf la adresa mihaela_ghiuta@yahoo.com
Multumesc

Unknown spunea...

buna ziua
as dori si eu formularul .pdf la adresa
joita_gigi@yahoo.com
multumesc

Anonim spunea...

buna ziua
as dori codul rutier 2013 format doc, va rog.
antinomm@yahoo.com

multumesc

Anonim spunea...

Doresc in format pdf pe adresa adiilie88@yahoo.com

Anonim spunea...

Buna ziua
Doresc la adresa de mail : mgl_georgiana@yahoo.com, va rog in format pdf si doc codul rutier 2013.

Anonim spunea...

Doresc in format pdf pe adresa nisioigeo@yahoo.com

Anonim spunea...

va rog sa-mi trimiteti formatul pdf pe adresa diana.gheorghe@yahoo.com
multumesc

Anonim spunea...

as dori in format pdf daca se poate la adresa alissia_aliona@yahoo.com merci anticipat

Uli Horak spunea...

va rog sa-mi trimiteti formatul doc pe adresa horakuli@yahoo.com
va multumesc

AlexCris spunea...

As vrea si eu formatul pdf pe adresa alex.m.cris@gmail.com

Unknown spunea...

as vrea si eu formatul pdf
adresa: bancau.razvan@gmail.com

Anonim spunea...

As vrea si eu formatul PDF pe adresa barti_attila@yahoo.com

Anonim spunea...

As vrea si eu formatul PDF pe adresa pgc_ice1@yahoo.com MULTUMESC !!!!

Unknown spunea...

imi puteti trimite si mie va rog frumos ? bbogdan755@ahoo.com Multumesc !

Unknown spunea...

imi puteti trimite si mie va rog frumos ? bbogdan755@ahoo.com Multumesc !

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org