Kinder Bueno Concurs 2012 pe www.100deposete.ro

Ferrrero, producatorul gustarilor dulci Kinder Bueno, organizeaza un concurs foarte tentant pentru toate frumoasele, adica pentru toate fetele si femeile iubitoare de super-accesorii. Sunt puse la bataie multe posete si genti foooarte tari, faine, de marca, ce mai....
Astfel, in perioada 21.09.2012 - 31.10.2012, cautam prin magazine delicioasele Kinder Bueno de 43 gr si de 5x43 gr, cu ambalajele speciale de campanie. Dupa ce mancam bunatate de prajiturica, descoperim in interiorul ambalajului codul promotional.
CUM PARTICIPI:
- trimiti un SMS cu codul promotional la nr. 1718;
- intri pe website-ul www.100deposete.ro, completezi formularul si te inscrii cu toate date cerute, inlusiv codul promotional.
PREMII:
- castigatoarele trase la sorti vor folosi 12 genti, cate una pe saptamana, si vor primi definitiv ca premiu geanta din ultima saptamana.
Pe website-ul www.100deposete.ro am vazut o multime de posete si genti care m-au vrajit: Gucci, Burberry, Christian Louboutin, Balenciaga, Louis Vuitton, Jimmy Choo si multe altele. Aruncati si voi o privire. Care e mai hot? Care e mai trendy?
Kinder Bueno Concurs 2012 pe www.100deposete.ro

Kinder Bueno Concurs 2012 pe www.100deposete.ro - comentarii

Anonim spunea...

cum se numeste melodia din ultima reclama kinder bueno?

traieste sanatos spunea...

Nu reusesc sa imi dau seama bine, mai ales ca acum au taiat din spotul publicitar. Cand a aparut, mi se parea a fi Selah Sue cu piesa This World, dar poate doar mi se pare, pentru ca melodia asta oricum o aud des si e foarte frumoasa. Daca mai aflu ceva, am sa scriu aici

dannybigd spunea...

this world nu e melodia din reclama concurs

Anonim spunea...

Am auzit ca s-a prelungit concursul "kinder bueno",este adevarat?

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org