Reclama Napolact 2013 - Sa nu spui nimanui

Reclama Napolact 2013
Napolact a facut o afacere buna pentru ca prezinta noul iaurt cu o melodie ce prinde la public, este vorba de formatia de muzica alternativa din Cluj pe nume Kumm "Să nu spui nimănui", primul single de pe viitorul album Kumm, care va apărea în toamna acestui an.
Iata cum arata videoclipul oficial si versurile:

M-am trezit brusc ca musca într-un parbriz grăbit
Mi-ai promis că n-o să-adorm în vis
Când mă culc rămân cu-n ochi usor deschis

Refren:
Mă plimb cu capu-n jos (să nu spui nimănui)
Văd norii-ntorsi pe dos (fac umbră cerului)
Mă gâdilă în nas (să nu spui nimănui)
Iarba ce-a rămas verde-ntr-un cucui.

M-am sculat
Mi-a rămas în minte ce-am visat
Aveai aripi aveam coarne în cap
Într-un pat cu baldachin într-un palat
Refren:
Mă plimb cu capu-n jos (să nu spui nimănui) (în fustă nu-i OK)
Văd norii-ntorși pe dos (fac umbră cerului) (si sforile de zmei(e))
Mă gâdilă în nas (să nu spui nimănui)
Iarba ce-a rămas verde-ntr-un cucui.

Reclama Napolact 2013 - Sa nu spui nimanui - comentarii

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org