Pahare de sarbatoare Coca Cola de Craciun 2012

Noua promotie Coca-Cola de Craciun 2012, care ne permite sa castigam pahare de sarbatoare. Cand am desfacut prima sticla am obtinut cuvant “Craciun”. Le voi colecta si pe celelalte doua "Magie" sau "Familie" si voi avea cel mai dragut pahar.
Campania se va lansa la data de 19 noiembrie 2012 si va dura pana la data de 30 decembrie 2012 inclusiv.
Produsele participate la Campanie sunt urmatoarele:
Coca-Cola in ambalaje de 0.5L PET, 1L PET, 1.5L PET, 2L PET, 2.5L PET, pachet 2xl.5L PET, pachet 2x2L PET,
- Coca-Cola Zero in ambalaje de 0.5L PET, 1L PET, 2L PET, 2.5L PET
Premiile pot fi revendicate din magazinele desemnate centre de premiere, magazine ce vor avea afisate insemnele Campaniei. Lista completa a magazinelor este disponibila la 0800.080.800 de luni pana vineri intre 09-17, exclusiv sarbatorile legale, cat si pe site-ul www.coca-cola.ro.si coke.ro/centre

Pahare de sarbatoare Coca Cola de Craciun 2012 - comentarii

Anonim spunea...

am gasit craciun pe capac

Anonim spunea...

Am gasit magie sub capac

Anonim spunea...

le am pe toate 3 dar de unde pot revendica paharul ?Oare in Cora Pantelimon va merge?

Anonim spunea...

Am gasit toate 3 (magie, craciun si familie) si am luat un pahar dar poate cineva sa-mi spuna cate modele de pahare sunt?
P.S. Eu nu sunt anonimul de sus, sunt alt anonim.

Anonim spunea...

de la ce magazine se poate lua pahare ? in promotia care apare supt capac craciun,familie si magie

Anonim spunea...

am gasit craciun,magie si familie
cate 2 de fiecare

Anonim spunea...

cate pahare sunt?

eli spunea...

am gasit craciun magie familie

eli spunea...

am CRACIUN,FAMILIE SI MAGIE CUM POT LUA PAHARE?

Anonim spunea...

care sint magazinele participante la concursul acesta mar interesa

Anonim spunea...

http://coke.ro/centre
Pe acest site puteti vedea magazinele din fiecare oras participant la promotie

Anonim spunea...

de unde pot ridica paharul? am capacele magie familie si craciun

Anonim spunea...

incercati la benzinariile rompetrol,de la ei am ridicat mereu premiile coca cola,am baut la suc cat imi cumparam 10mingii si 2 seturi de pahare :))

Anonim spunea...

Ciao! E cineva din Timisoara si vrea sa faca schimb de capace? Am 4 cu magie si 3 cu Craciun si as avea nevoie de familie! Daca sunteti interesati, lasati-mi mesaj! :D

Anonim spunea...

am nevoie de capace cu familie targu mures

Anonim spunea...

sunt din baia mare, va rog sa-mi spuneti de unde as putea ridica paharele de sarbatoare coca-cola, am 3 seturi complete de capace, va multumesc.

Anonim spunea...

eu le am pe toate 3 da unde le trimit?

Anonim spunea...

Am Gasit Magie pe capac ji pe altul Craciun ce trebuie sa fac cu ele?

Anonim spunea...

greu mai gasesc capace cu familile. doar unul si am cumparat nshpe sticle :(...

Anonim spunea...

cred ca este teapa
"Familie" este cuvantul cel mai greu de gasit
beau de cand ma stiu cola,am impresia ca este doar marketing

Anonim spunea...

am gasit sup capac cuvintul CRACIUN unde iau paharul de cola?????????????

Anonim spunea...

am cumparat 24 sticle,m-am umplut de magie si craciun,cred k sunt 5 capace in toata promotia cu familie,ma las de cola si ma apuc de vin.:)

CDi spunea...

pentru cei curiosi care doresc sa stie ce cadou-pahar o sa primesca de la coca-cola pentru MAGIE CRACIUN FAMILEI acesta este paharul. vad ca cineva l-a scos si la vanzare pentru 8,5 RON :)) intrati aici http://www.okazii.ro/etichete-sticle-cani/pahar-de-colectie-coca-cola-un-cadou-frumos-pt-cei-dragi-a121402918

Anonim spunea...

Am gasit si eu cele 3 capace cu Magie Familie si Craciun :D

Anonim spunea...

de unde se iau paharele?

Anonim spunea...

fratica eu am 2 craciun si magie si e 29 decembrie 1 zi mai am pt inca 1 familie:))) noroc la toata lumea!!

Anonim spunea...

sal am un capac de coca cola magia ce sa fac cu el ?

Anonim spunea...

de ce nu ne trimiteti paharele din promotia coca-cola la magazinele abilitate din judetul arges.mioveni si curtea de arges.

Anonim spunea...

ofer 2 pahare magie/craciun...pentru 2 pahare pline + toate urarile mele de craciun si un an nou...

Anonim spunea...

ofer 1capac craciun si unu magie pentru cine are familie.

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org