Catalog Avon campania 12 2012 (august - septembrie) brosura c12


A aparut Catalogul Avon campania 12 2012 in Romania (valabil pentru perioada august - septembrie 2012), cu noutati interesante.
In dreapta este coperta actualei brosuri.
Ce mi-a atras atentia in aceasta editie:
- mascara Super Drama cu aplicator revolutionar;
- parfumul Viva by Fergie;
- creme Anew cu reducere de pana la 50%;
- tratamente pentru par gama Advance Techniques;
- genti elegante Morelia, Adria, Eleonora, Kaleen, precum si ochelari de soare asortati;
- manichiura cu efect mozaic;
- fond de ten calmant;
- cosmetice cu pret redus 40% - 50%;
- parfumuri Patrick Dempsey si Christian Lacroix pentru barbati;
- Avon Baby pentru ingrijirea bebelusilor;
- tentatiile Planet Spa.
Comenzile pentru acest catalog se vor face in perioada 16.08.2012 - 05.09.2012.
Va faceti o idee despre ce va place daca rasfoiti catalogul; dati click pe imaginea de mai jos, faceti zoom pe detaliile care va intereseaza:


Sursa: avon-cosmetice.com.

Catalog Avon campania 12 2012 (august - septembrie) brosura c12 - comentarii

Anonim spunea...

vreau si eu daca exista cineva care sa imi poata trimite si mie aceasta brosura acasa si as vrea lunar daca binevoiti nu vreau sa devin reprezentant si nu am alta cale sa primesc brosura si deci apelez la voi!E-mailul meu este: raluca.ladys@yahoo.com scrieti-mi daca aveti un raspuns!va multumesc!

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org