www.doncafe.ro concurs 2014

www.doncafe.ro concurs 2014 inscrie codul
Doncafe iti daruieste zeci de mii de premii in perioada 15 martie - 31 mai 2014,
Cauta in magazine pachetele promotionale si inscrie codul prin SMS la 1740 sau pe www.doncafe.ro/cum-particip.php si te inscrii automat pentru marele premiu de 50000 de lei.
Castiga direct bani in pachete.
-1000 bancnote de 100 lei
-5000 bancnote de 50 lei
-15000 bancnote de 10 lei,
Cine castiga cei 50000 de lei:

www.doncafe.ro concurs 2014 - comentarii

Anonim spunea...

sper sa castig!!

Anonim spunea...

nu pot intra pe site sa ma inscriu in concurs

Anonim spunea...

Azi 23.03.2014 am cumparat DONCAFE Selected si am castigat 10 lei, am sa trimit codul si poate voi castiga un premiu mai mare. Multumesc DONCAFE si pentru premiu si pentru gustul aromat pe care mi-l oferi zi de zi.

Anonim spunea...

cum sa va trimit codu??? dati un indiciu

Anonim spunea...

eu voi castiga cu siguranta=)=) (nimic)

Anonim spunea...

sper sa castig

Anonim spunea...

ca sa trimiti codul intra pe www.doncafe.ro/cum-particip.php si intri pe primul "paragraf"care iti apare

irina spunea...

cea mai buna cafea o savurez zilnic are o aroma foarte placuta sper sa castig nu am avut noroc pana acum sa castig ceva dar poate ma va rasplati cafeaua mea doncafe. irina

Anonim spunea...

AM CUMPARAT 2 PACHETE DE DONCAFE SI INTR/UN PACHET AM GASIT 100 LEI - LA PASCANI, JUD. IASI.E REAL CONCURSUL.
SPER SA CASTIG SI MARELE PREMIU....

Anonim spunea...

unde scriu codul?

Anonim spunea...

banii sunt inauntru in pachet?

Anonim spunea...

da intradevar e bun gustul cafelei doncafe

Unknown spunea...

Ar fi bine sa publicati si cistigatorii.

ioan spunea...

A trecut perioada de concurs 31 mai ,si in magazine se mai vinde pachete de cafea pt concurs.Din moment ce a trecut perioada, acest produs sa fie retras,intrucat va afecteaza imaginea mintind clientii,sau prelungiti perioada de concurs pana la epuizarea stocului.Asa ar fi corect!

Anonim spunea...

de ce nu se poate vizualiza castigatorul promotiei ?

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org