www.danone.ro/disney introdu codul promotional

In perioada 01 august – 15 septembrie 2012 DANONE organizeaza campania promotionala Danone Disney pe www.danone.ro/disney pentru fetite (Disney Fairies) si pe www.danone.ro/marvel pentru baietei (Spiderman).
Regulamentul este disponibil pe website http:///www.danone.ro/disney sau http://danone.ro/marvel/
Produse Participante la promotie:
1. Danone Disney capsuni 125g
2. Danone Disney biscuiti 125g
3. Danone Disney zmeura 125g
4. Danone Disney para 125g
5. Danone Disney Drink 190g
6. Danone Disney Gustarica Cereale cu Ciocolata 100g
7. Danone Disney Multipack (4 x 125g Biscuiti + 2 x 125g Capsuni)
CUM PARTICIPI:
- cumpara iaurturi Danone Disney (Fairies sau Spiderman), aduna codurile de pe stickerele promotionale aflate pe produse;
- inscrie Codurile promotionale online, prin accesarea contului tau de pe site-urile danone.ro/disney sau danone.ro/marvel, daca ai deja un cont sau iti poti crea un cont nou, daca esti bobocel incepator.
PREMII saptamanale:
- Ghiozdan Fairies sau Spiderman;
- Penar Fairies sau Spiderman;
- Geanta de umar Fairies sau Sac sport Spiderman;
- Blister Fairies sau Pusculita Spiderman;
- Tableta Eboda Impressed E200 - prin tragere la sorti dintre cei clasati in TOP 8;
MARELE PREMIU: Excursie Disneyland Paris - pentru o familie de maxim 4 persoane (parinti si copii), din care cel putin un copil pana in maxim 18 ani si un parinte.


Informatii detaliate pot fi solicitate si la linia telefonica 021.207.00.45.

Multe jocuri dragute pentru copii pe site-urile Danone.

Succes!

Concurs nou pentru 2013:
Concurs Danone Disney 2013

www.danone.ro/disney introdu codul promotional - comentarii

Anonim spunea...

cel mai bun este de pere

Anonim spunea...

mie imi de capsuni dar nu am gasit doar de pere denis

Anonim spunea...

noi cu totii mancam danone

Anonim spunea...

super bun danone cu biscuiti

Anonim spunea...

Suntetii cei mai ok

LAZAR spunea...

SA FACETI SI CU GUST DE CIOCOLATA

Anonim spunea...

nu miau placut iaurturile deloc dar astea de la danone cu biscuiti sunt foarte gustoase

Anonim spunea...

BUN DE-TI LINGI DEGETELE

Anonim spunea...

BAIATULUI MEI II PLACE DANONE DELICIOS CU PERE SI ZMEURA

Anonim spunea...

fetitei mele ii place danone cu biscuiti

Anonim spunea...

delicios,mai ales cel cu biscuiti e preferatul copiilor mei dar ne place si noua adultilor!!!

Anonim spunea...

fetita mea ar manca zi de zi iaurturi de la danone mai ales cu capsuni si cu biscuiti

Anonim spunea...

imi place danonele de zmeura!!!!!!!!!!!!!!!

Anonim spunea...

cum introduc codul?

traieste sanatos spunea...

pe pagina de web www.danone.ro/disney sau www.pe danone.ro/marvel exista o sectiune"cum particip". De asemenea, sunt aratati pasii pentru crearea unui cont nou sau dechiderea contului deja existent, unde se introduc aceste coduri promotionale. Pentru cei care sunt nesiguri, pot face proba cu contul demo indcat pe site. Succes!

Anonim spunea...

eu am incercat de mai multe ori sa imi fac cont si nu merge.oare de ce?

Anonim spunea...

ce sa fac sa-mi fac cont ca nu pleaca mai departe
?

Anonim spunea...

nu pot crea cont ce pot face?

Anonim spunea...

cind are loc extragerea pentru excursia la DISNAYLAND si cum putem afla cine vor fii cistigatorii.

Anonim spunea...

TOATE PRODUSELE DANONE SUNT BUNE

Anonim spunea...

danone foarte bun si delicios

Anonim spunea...

Si cu banane 7m9tnhn

Trimiteți un comentariu

 
Copyright © 2011 Traieste-sanatos.org